tisdag 25 mars 2014

Surt som fan!

Det var ju evigheter sedan jag skrev något här. Mycket beroende på att jag funkat rätt bra för det mesta. Vi skaffade hund i oktober -12 och det promenerandet det inneburit har varit bra för både min opererade och min icke opererade höft. Visst har jag haft sämre dagar då jag knappt kunnat gå och bägge höfterna värkt men på det stora hela ändå helt ok. MEN, för två och en halv vecka sedan ramlade jag när jag var med hunden i skogen och föll illa på den icke opererade höften och nu tror jag att en ny operation ligger närmare i tid än jag trodde innan... Jag har riktigt hemsk värk, ni vet den där som strålar ner mot knät och bedövar hela benet. Fy fan vad jag inte vill det här!

2 kommentarer:

  1. Det var tråkigt att höra, jag har gått här sedan sista inlägget 2011 och fram till nu och trott att du mår som en prinsessa och att allt fungerar. Tänkt att det är roligt när det gått bra för någon med dessa höftoperationer. Håller tummarna för att det onda lägger sig. Jag är så trött själv på att behöva äta smärtstillande varje dag. Också rädd för vad tabletterna gör med min kropp så klart. Min operation gjordes 2010 januari. Jag måste ta tjuren vid hornen snart och prata med VC, är så trött på att inte kunna gå ordentligt. Håller tummarna för att smärtan lägger sig! /Monika

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att höra. Att artrosen kan bli akut sämre av ett fall? Alltså det kan den säkert, men jag vet inte riktigt hur det fungerar. Ja, du får börja blogga igen! Hoppas dock att det snart blir bättre. Kram!

    SvaraRadera