onsdag 9 mars 2011

Sjukgymnast

Idag ringde en sjukgymnast. Henne ska jag träffa nästa vecka. Vi pratade om mina besvär som (ta i trä) varit drastiskt förminskade sedan omkring 1/3. Det känns ju fantastiskt att huggandet gett med sig, får mig att tro att broskbiten vandrat vidare. Idag promenerade jag 30 minuter i (för mig) rask takt utan ett enda hugg =) Jag känner lite i utsida/baksida men inget som inte går att leva med. Kan det vara så att det är en begynnande artros men att huggandet är/var nåt annat?
Sjukgymnasten kunde i alla fall se att ortopedmottagningen inte tycker att en magnetröntgen fyller någon funktion i nuläget. Får väl ta nya tag i den frågan om huggandet börjar om. För övrigt kom förbättringen i samband med väderomslaget här uppe, undrar om det bara var en tillfällighet eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar