tisdag 9 februari 2010

9 veckor

Idag fick jag besked från ortopeden att det är ok med långflygning i slutet av mars. Stödstrumpor ska jag ha, vicka på tårna och kanske ta nån magnecyl. USA-here I come!
I söndags slog jag promenadrekord, 2 km blev det. För övrigt blir jag ibland så himla otålig. Jag kan liksom göra det mesta men långsamt och inte så länge. Vill vara fit for fight nu. Det är fortfarande rygg och bäcken som spökar. Op-benet känns inte alls särskilt svagt, bara stelt. Knät är däremot fortfarande svullet, mer så mot slutet av dagen.

Jag har inte fått pengar från försäkringskassan för min heltidssjukskrivning. Intyget är postat så antingen är det posten eller f-kassan som strulat bort det.

Det är iaf stimulerande att vara tillbaka på jobbet. Träffa folk och ha en uppgift att utföra är bra för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar