torsdag 7 januari 2010

4 veckor 2 dagar

Idag var jag stelare på morgonen än jag varit på flera dagar. Sen efter varv 1 av sjukgymnastiken kände jag mig som för tre år sedan. Arne Tammert eller vad han hette, han med "ge mig en kvart av din dag" (morgongympa) framstår som en riktig Messias.

På eftermiddagen åkte vi en sväng till stan. Tog täckbyxor för att undvika gårdagens trauma (-27 idag). Glad och stark gick jag från bilen men efter bara några få ställen var jag helt slut. När jag blir slut så är det inte särskilt mycket i den opererade höften, mer i den andra samt i ryggslutet. Efter lite vila och en omgång gympa kändes det bra igen.

Fick ytterligare en räkning på vårdavgift, för det sista dygnet den här gången. Jag tycker det är lite lustigt att det kostar 80 kronor per dygn, det är ju som varken eller...

Mailade jobbet för att kolla om arbetsgivaren betalar vårdavgiften. Jag är statligt anställd och har därmed fri medicin och sjukvård men alla poster ersätts inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar