onsdag 16 december 2009

1 vecka 1 dag

Idag är det en bra dag trots att jag inte kunde lyssna på dottern, det hade iaf gått bra för henne!
Var ganska stel och trögstartad på morgonen men efter lite rörelser i sängen gick det bättre.

Jag har pratat i telefon med 2-höfterkompisen, hon har tagit stygnen idag men hon hade en blodansamling under huden som visserligen inte var infekterad men gjorde ont. Dessutom hade hon drabbats av yrsel som tydligen hade med fysiska belastningar att göra. Däremot går hon hur bra som helst utan kryckor.

Jag har tränat och vilat, på rygg och på mage, tagit spruta och varit en duktig patient. Dessutom har jag pratat med en annan kompis som har besökt snart sagt varenda sjukgymnast, osteopat, naprapat och kiropraktor som finns att uppbringa. Han säger att den som rekommenderats mig är mycket bra. Det känns skönt, ska kontakta honom.

Jag har tagit beslut att inte sjunga på begravning på lördag. Det känns bra, resan dit och hårda kyrkbänkar hade inte varit snällt mot kroppen. Brorsan och en kusin gör det istället.

Sambon har gjort sin dagliga "vetedegskoll" av mitt ben. Underbenet är fritt från svullnad nu-Yeah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar