måndag 14 december 2009

Dag 6

Vaknade 5.30 imorse av att jag var kissnödig. Var tvungen väcka sambon för att få upp benet i sängen efteråt. Sen var det kört att somna om.

Säkert delvis därför har jag varit svinigt trött och lite ledsen idag. Sov en sväng på förmiddagen och en på eftermiddagen men jag känner mig fortfarande helt färdig. Har tränat och gått omkring här inne men saknar den sisu jag kände igår.

Ringde Step in för att få en telefontid med sjukgymnasten men han var på kurs idag. Han kommer att ringa upp, förhoppningsvis imorgon.

Hursomhelst så gäller det att inte glömma hur få dagar det har gått sedan operationen, att svullnaden gått ner, att rörligheten och styrkan kommer tillbaka succesivt, att det inte svider till när jag sätter mig längre.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar