måndag 21 december 2009

1 vecka 6 dagar

De senaste dagarna har varit både bra och dåliga. Bra för att benet lär sig nya tricks hela tiden. Kommer upp i säng och på fotpall hyfsat problemfritt, tog pyttepromenader både lördag och söndag, övningarna går bättre och bättre med fler och fler upprepningar. Ofta lyckas jag hålla ihop benen också men det tröttar ryggen.

I morse ringde jag till distriktsköterskan för att få veta om jag skulle komma dit imorgon för stygnen men det slipper jag, hon gör hembesök. Gissa om jag ska prova ligga på sidan då ?

Ibland när jag suttit en längre stund känner jag ett sorts tryck inne i rumpan, får fråga om det imorgon.

Däremot har min mamma brutit lårbenshalsen och bilen har skurit och på torsdag är det julafton....

1 kommentar:

  1. Jag har just skrivit ett inlägg där jag berättar att det inte hjälpte alls att ta bort stygnen - jag kan inte ligga på sidan för det! Hoppas det blir annorlunda för dig!

    Och ja, julen får fixa sig till stor del utan min hjälp i år tyvärr. Så är det bara.

    SvaraRadera