onsdag 2 december 2009

Det där med värktabletter

I våras fick jag en karta Diklofenak 50 mg av min morbror. Jag tog en och helt plötsligt lekte livet. Inga problem att spela, kratta, gå på stan. I nuläget gör ju varken de eller kombinationen med dubbla alvedon egentligen nån skillnad. Ibland har det hänt att jag tagit Paraflex också för musklernas skull. Jag har fått smärtstillande injektioner och TENS, ingenting hjälper. Det enda som lindrar ett uns i nuläget är det träningsprogram jag kör varje dag. Tar typ 20 min och ger smärtlindring i 15-30 minuter.
På apoteket finns ett recept med Tramadol men jag tänker inte hämta ut det, är ruskigt rädd för sånt. Nu är det ju iaf bara 6 dagar kvar...På lördag gör jag sista spelningen på det här sura benet. På trettondagsafton står jag på mitt titanben på scen, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar