torsdag 3 december 2009

Operationsinfo

Igår pratade jag med mottagningssköterskan och fick veta att jag ska opereras efter lunch på tisdag. Sen får jag vara kvar på intensiven över natten. Jag får träffa min operatör innan och då tänker jag fråga om han tänker göra nåt åt mitt sneda bäcken eller om det blir en senare fråga. Jag fick mail av min kusin som är narkosläkare och fick veta att jag får morfinspinal, lokalbedövning i höftleden och lugnande i droppet. Idag blir det sista dagen på jobbet iaf det här året, kan inte säga att jag sörjer att missa personalfesten, jag får ju ett nytt ben istället...

1 kommentar:

  1. Oj, jag skulle så gärna vilja veta lite om din bedövning. Är mest rädd för den, tänker ta ryggbedövning. Är orolig för att dom ska sticka i ett blogkärl eller i ryggmärgsvätskan. Känner mig så dum.

    SvaraRadera