fredag 4 december 2009

Mycket nu

Inte för att det är mer än det brukar men med op coming up känns det så. Min kompis ringde idag, hon hade fått komma hem. Värdena var bra och hon är ju dessutom rutinerad efter den förra operationen. Operatören hade lyckats banka till hennes bäcken och avpassa protesen så hon tycks ha lika långa ben nu. Fy fan vad vi ska promenera sen när jag är åtgärdad. Hon berättade däremot att hon mått ruskigt dåligt inatt, mycket sämre än förra gången och funderade på om det hade att göra med spinalvarianten. Jaja den som lever får se, det lär ju göra ont men smärtan i sig fruktar jag inte eftersom den är ett normaltillstånd. Nog förstår jag ju att den kan bli mycket starkare men om det innebär att jag slipper den sen...
Jag går mest omkring och är flipprig, repade några timmar idag men koncentrationen infann sig inte. Imorgon gigar vi men jag funderar mest på hur jag ska kunna undvika förkylda människor. Jag funderar också på vilka kläder som måste tvättas för att jag ska kunna ha med mig bra, rena kläder. Vilka skor ska jag ha, när ska kryckorna skuras etc...

Gode Gud..(om jag var kristen) se till att jag inte blir förkyld eller får nåt sår nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar