söndag 13 december 2009

Dag 5

Idag söndag har jag varit utan värktabletter för första gången på, tja kanske två år. Jag har inte haft mer ont för det. Skönt.

Jag har kört träningsprogrammet 3 gånger och äntligen går det lättare att dra upp benet i liggande men jag får ju inte upp det i sängen för det =(

Mamma kom hit med gofika och en granne kom förbi med en chokladask.

Skickade sambon för att köpa ett 5 mm hälinlägg som sjukgymnasten rekommenderade. Det känns att bäckenet kompenseras lite men inte så mycket att jag inte behöver kämpa. Vore det inte för bäckenet skulle jag kunna vara utan kryckor hela tiden men när jag går utan åker högerbenet utåt direkt.

Imorgon försvinner familjen till jobb och skola då gäller det att tänka till så jag klarar dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar