lördag 26 december 2009

2 veckor 4 dagar

Vaknade vid 8, kände knappt nåt kryckbehov när jag gick till toa. Gick tillbaka till sängen, gjorde övningarna, spelade mobil och kelade med katten. Steg upp vid 9. Kroppen kändes ganska bra.
Resten av familjen sov till 12.30. Efter det tog sambon och jag en likadan promenad som igår. Pratade med tvåhöfterskompisen på vägen, hon hade promenerat hela vägen till hockeyanläggningen. Imponerande.

Efter lite vila och dusch åkte vi iväg till mamma. Ytterligare promenad i sjukhuset. Mamma hade iaf tagit sig runt med rollator istället för gåbord idag.

På hemvägen handlade vi på Kvantum, mera promenera! När jag gick till bilen efteråt kände jag mig fullständigt färdig i både höfter och rygg. Var tvungen lägga mig när vi kom hem. Det blev lite för mycket idag helt enkelt.

Har inte varit på Kvantum sedan i början av november tror jag... =)

3 kommentarer:

  1. Kan du sova på den opererade sidan nu? Jag kan det inte, det är alldeles för ömt och svullet.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ens försökt. Jag har bara kunnat sova platt på rygg senaste halvåret så det känns mentalt som att det ska göra ont. Har försökt vila på sidan men jag tappar balansen :) Skönt att höra att du mår bättre. Hoppas det fortsätter så!

    SvaraRadera
  3. Att "knappt känna något kryckbehov" - det låter härligt!!

    SvaraRadera